13 trików sklepów, które sprawiają, że kupujemy więcej

komentarzy 10

  1. Kamil napisał(a):

    Myślę że „techniki” o których wspomniałeś są raczej stosowane po to żeby było nam wygodniej. Zauważ, że wchodząc do dużego supermarketu deklaruje chęć na duże zakupy, nikt nie musi mnie do nich dodatkowo przymuszać.
    Kamil też bloguje. Zobacz co napisał ostatnio: Wielkanoc za granicą a ubezpieczenie turystyczne – dlaczego EKUZ Ci nie wystarczy?My Profile

    • Pawel napisał(a):

      Ja bardzo rzadko chodzę po duże zakupy, zazwyczaj to jest dokupienie czegoś czego brakło. A, że w takich sklepach często można kupić taniej to je wybieram.

      Co do wygody, to jeśli wiele osób wchodzi do sklepu po pieczywo lub wędliny, to czy wygodą jest umieszczanie takich stoisk na samym końcu sklepu?

  2. Patryk napisał(a):

    Każdy ma prawo do wyboru 🙂 A że kupujemy więcej to sklepy się cieszą

  3. Jacek napisał(a):

    Techniki fantastyczne…jednak będąc w sklepie kompletnie o nich zapominamy przynajmniej w większości. Dodałbym jeszcze kilka „tajnych” trików 😉

  4. LuXon napisał(a):

    Rzeczywiście większość rzeczy, o których piszesz, została przeze mnie zauważona wcześniej. Zostałem jednak zaskoczony tą funkcją kwiatów przy wejściu- ale rzeczywiście, ma to sens.

  5. Nie miała pojęcia o spowalnianiu klientów! Jak się nad tym zastanowiłam w tym momencie, to rzeczywiście jest w tym wiele prawdy. Jak już muszę jechać do dużego supermarketu, to najbardziej denerwują mnie te stukające wózki i faktycznie wtedy zwalniam! Niesamowite 🙂 Alejki z dużą ilością ludzi omijam, albo się rozpycham 😀

  6. Marcin napisał(a):

    Na te wszystkie zabiegi jest bardzo dobra metoda. E-zakupy w Tesco, Almie albo Auchan. Można na spokojnie porównać ceny, wybrać tylko to co potrzeba. Zero zapachów, karteczek, kolejek i koszy z promocjami. I od razu widać ile do zapłacenia 🙂 I można załapać się na kody rabatowe.

  7. Ewa napisał(a):

    Też nie wiedziałam o spowalnianiu klientów, czego to ludzie nie wymyślą…

  8. Kawoserwis napisał(a):

    Cóż nie ma łatwo być klientem 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

Podobne wpisy